Hola!!

Idag så kom jag tidigt till skolan, jag var där redan kl 10 över 8 och jag brukar vara där vid 5 i halv 9.
Jag vet varför jag kom så tidigt till skolan och det var för att taxin inte hämtade Emilia och Elli.
 
Onsdagar är den tråkigaste dagen på hela veckan men jag klarade av dagen!!
Så då åkte jag ut till Nasse och red honom och det gick inte alls bra!! Kan inte beskriva varför det inte gick bra utan man kan helt enkelt bara säga att det gick skit:(
Det var inte Nasse som inte ville utan det var jag som antagligen var lite tröt!!
 
När vi kom hem så märkte vi att min och Rebeccas cyklar var borta så jag och Rebecca cyklade ut och letade efter dom!
Vi kör inne bland husen och sen till buss stationen och där står dom fint låsta och allt!
Jo när jag och Rebecca hade varit inne i Malmö på Påsklovet så hade vi ju åkt med pappa hem och det hade vi helt glömt bort!!
Jag och Rebecca känner oss lite senila som inte kom ihåg det alls!!
Dom hade alltså ståt där i typ en veck, snacka om att vara senil!!
 
Nu ska jag äta glass och kolla på PLL:) Tror nog att jag går och lägger mig sen!
 
God natt!
 
Fåga mig något: http://ask.fm/JuliaLexander  http://ask.fm/JuliaLexander

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0