Malmö

Hej:)
 
Igår så var jag och Rebecca först på CG och köpte godis:)
Sen tog jag och Rebecca bussen in till lund och sen tåget till Malmö för att jag skulle köpa nya tennis skor.
 
Vi var först på pappas jobb och käka lite godis och drack varm choklad.
Sen gick vi och köpte ett par tennis skor som var skit snygga och passade med mitt tennis rak och även min tennis väska:D
 
Vi var också inne på triangeln men det var inte så kul så vi köpte en glass på Donken och sen åkte vi hem:)
Då satte vi på PLL och vi kollade på 9 avsnitt så jag gick inte och la mig förrän kl 3:P
Men jag sovde till kl halv 12 så det gjorde ju inget:D
 
Jag sitter just nu och kollar på Family guy, det ska vara på i en timme till:)
Kl 8 i kväll så ska jag och pappa antagligen spela tennis, längtar!!
 
Men men nu ska jag fortsätta kolla på underbara Family guy! :D
 
C ya:)
Ja som ni ser så ville Tussi också var med:P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0